Hogyan érd el, hogy visszatérjenek az oldalad látogatói?

Látogatóid nem egy teszt laborban ücsörögnek mindentől elzárva. Húsvér emberek, akik élik mindennapjaikat:

  • Éppen gyerekeiket etetik és félbehagyják az online vásárlást azért, hogy „megfőzzenek” egy tál müzlit.
  • Lehet, hogy éppen beszállnak egy taxiba, hogy táncórára menjenek.
  • A kutyájuk kiborította az üdítőt a padlóra, így hirtelen félbe kellett hagyniuk az életbiztosítási űrlap kitöltését, hogy helyette a következő 20 percben feltakarítsák azt a szőnyegről.

Megzavarja őket a való élet.

Ha egyszer megzavarja őket valami, lehet, hogy soha nem térnek vissza. Hogyan tudsz, mint online értékesítő, felülkerekedni ezen a problémán? Nem tudsz nekik reggelit csinálni. Nem tudod elhalasztani a táncórákat. Nem tudod eltüntetni az üdítőt a szőnyegről helyettük.

Akkor hogyan fogod mégis elérni, hogy visszajöjjenek a látogatóid?

Hagyj bennük elég nyomot, hogy visszatérjenek

Több útja is van annak, hogy emlékezetes maradj. Íme néhány példa:

  • Válassz megjegyezhető nevet: ha egyszer meghallja valaki a SurveyMonkey nevet, biztos emlékezni fog rá. Konverziós szempontból olyan előnyt ad a cégnek, amilyen több konkurensének sincs. Less innen ötleteket olyan világmárkáktól, mint pl. a Starbucks
  • Legyen egy szórakoztató üzeneted: a DollarShaveClub egy éjszaka alatt vált híressé videós hirdetésével, ami virális tartalom lett. 4 éven belül eladták 1 millió dollárért a Unilevernek.

  • Merj egyedi lenni: a Nebouxii egy magyar zoknivállalkozás. A maguk nemében páratlan, és csöppet sem szokványos márkát hoztak létre, amitől emlékezetesek maradnak mindenkiben, aki találkozik velük.

Találj rá módot, hogy kommunikálj a meglévő bázisoddal

Ha vannak információid látogatóidról, vagy megkéred őket, hogy kövessenek, akkor sínen vagy.
Többé nem kell az első alkalommal meggyőznöd őket, hanem napokig, hetekig, hónapokig vagy évekig tarthatod velük a kapcsolatot.

  • Adj nekik kis elköteleződésű ajánlatot, amin nem kell sokat gondolkodniuk. Gondold végig, hogyan tudod még jobban növelni az első látogatás konverziós arányát úgy, hogy ezzel egy időben minimalizálod az elköteleződést, amit a látogatóidnak meg kell tenniük.
  • Győzd meg őket arról, hogy kövessenek…Facebook-on, Linkedin-en, Twitter-en, Youtube-on, vagy bármilyen olyan csatornán, amit használnak az iparágadban.
  • Használd a hirdetés célzásokat, hogy meggyőzd őket a visszatérésben. A célzott hirdetések egész hatékonyak. Azok, akik már egyszer jártak nálad, hajlamosabbak újra meglátogatni az oldalad.
  • Gyűjtsd látogatóid kapcsolati információit – email cím, telefonszám, lakcím – és készíts rá egy follow up sorozatot, hogy fenntartsd az érdeklődésüket és meg tudd győzni őket arról, hogy folytassák, amit elkezdtek. A legtöbb iparágban ez nagyon jól működik.
  • Használj kosárelhagyó kampányokat. Mire beraknak valamit a kosárba a látogatók, már hajlandóak a konverzióra. Vannak olyan e-mail szoftverek, melyekkel tudsz olyan időzített levélsorozatot készíteni, amivel vissza tudod terelni őket a vásárlási folyamatba.

A fenti technikák mind nagyon hatékonyak ahhoz, hogy ebből a kapcsolatból több legyen közted és a látogató között, mint egy egy éjszakás kaland.

Ezeket használva, nem lesz konkurens egy táncóra, egy műzli, vagy bármi, ami megzavarja a látogatóidat.

Mit tehetsz most?

Ha komolyan szeretnél javítani konverziós arányodon, és hajlandó vagy drasztikus változásokkal fejleszteni webáruházad, látogass el a Szolgáltatások menüpontunkra, és nézd meg, hogyan tudunk Neked ebben segíteni.

További információkért vedd fel velünk a kapcsolatot >>

Szerző: admin

3 hozzászólás a témában: “Hogyan érd el, hogy visszatérjenek az oldalad látogatói?”

  1. WordPress Commenter - 2018.08.07 13:29 Válasz

    Üdvözlet! Ez egy hozzászólás.
    A hozzászólások moderálásához, szerkesztéséhez és törléséhez látogassunk el a honlapunk vezérlőpultjának
    Hozzászólások menüpontjához.
    A hozzászólok avatarját a Gravatar biztosítja.

Hagyj üzenetet

Az email címed nem lesz közzétéve.